Hello Sydney~

Alla inlägg den 17 april 2014

Av Jennifer Skopac - 17 april 2014 19:03

Nu tror ni kanske att jag köpte jätte mycket. Men som jag sa i förra inlägget så köpte jag inte så mycket, vilket betyder att det kanske bli ett kort inlägg.


Det första jag köpte var en tjock hoodie på den Kinesiska Marknaden.

 

Haha lol, ja jag knäpper kort ute på gräset, bästa ljuset ^^

Tyckte denna tröja var super cute så jag var helt enkelt tvungen att köpa den.


Det nästa köpet jag köpte var två på byxor på den HELT OTROLIGT BILLIGA affären Totally Weil eller Wejl. Kommer inte ihåg xD.

För er kanske dom ser helt likadana ut. Men jag älskar verkligen sådana byxor seriöst. Men dom är inte helt lika, men nästan så..

Ni kanske ser, men det är två par tights, tights som är bekväma och stretch.

Vilket jag bara älskar!


Sedan köpte jag 3 par rosetter från Claries. Ni som inte vet vad Claries är för affär, så kan jag säga att det är typ som Glitter  nr 2.


      

Jag tycker verkligen det är super gulligt med rosetter, vilket gör att jag bara älskar dom.

Jag hittade billiga rosetter så jag behövde inte fundera om jag skulle köpa dom eller inte. Så jag köpte dom direkt.


Jag var även på Victoria Secret. Jag tror inte att jag behöver förklara vad det är för affär. För säkert alla tjejer vet redan vad det är... hahaha.

 

Det var skit dåligt ljus, och det var supersvårt att få en bra bild, så deal with it. ^^

Jag köpte alltså Passion Strucks Gift Box. Som innehåller en Body Lotion, en Body Mist och en Duschkräm.

Passion struck luktar så sjukt fantastiskt så jag ångrar inte alls att jag köpte den, för jag menar vem skulle ångra något man köpte där ifrån ;)?

 

Detta var då det sista jag köpte, men det var inte till mig. Det var då till min bästa kompis Kimi ^^ ♥

Hoppas att du gillade det Kimi♥


Det var allt jag köpte, det kanske blev ett långt inlägg endå. Hehheeh.

Ni får ha det så bra i påsk! :)

Hejdå!



Translate ♥

Presentation ♥


♥Jennifer♥

Hej, mitt namn är Jennifer. Men kalla mig Jenni. Jag är är 13 år och bor i en liten stad som heter Örnsköldsvik!♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen ♥

Kategorier ♥

Länkar ♥

e.l.f. Cosmetics Danmark


Skapa flashcards