Hello Sydney~

Alla inlägg den 15 april 2014

Av Jennifer Skopac - 15 april 2014 16:53

Det var ett tag sen jag gjorde andra delen. Men nu hade jag tänkt att göra det!

Så sista dagen, vad gjorde jag då?


Man kan inte säga att jag gjorde mycket saker.

Vi gick på en galleria som hette Palladium. Haha ja namnet på våran biograf i Övik.

Den gallerian hörni... 200 affärer. AWW YIIIZZ

Seriöst, rena drömmen för mig.


Vi gick in i den gallerian säkert 5-6 gånger och inte tröttnade man där, ABSOLUT INTE.

 

Där inne i gallerian träffade jag på lite gött gött.

         

Detta är då.. (för er som inte visste) väldigt dyrt men SUPER bra smink.

Me gusta smink.


Efter det så flummade vi egentligen bara runt. Vi gick in i olika gatuaffärer, kollade på  olika torg osv.

Snacka om att man fick ont i benen.


Vi hittade en väldigt snygg grafitti vägg tho. Så varför inte knäppa några bilder...

       

Är ni fundersamma över vad jag köpte? Well soon, soon så ska ni få se.

Köpte inte mycket dock, så det kommer nog inte bli så långt inlägg men endå.


  Hela Prag resan var helt underbart skoj, även fast man fick riktigt ont i fötterna, så var det helt klart värt det.

Byggnaderna var som sagt underbara och marknaden var riktigt kul även fast försäljarna var hemska.

Vädret var perfekt, för när vi kom dit så var det varmt  och skönt, och så fort vi åkte bil till flygplatsen så hade tempraturen sjunkigt mycket och det till och med regnade. Så mycket bra väder.

Jag tackar min mamma och min lossas pappa jätte mycket för att jag fick åka, och jag hoppas vi kan fara dit igen någon gång.


Ha det bra hörni. Har ni några frågor så är det bara att ställa.

Translate ♥

Presentation ♥


♥Jennifer♥

Hej, mitt namn är Jennifer. Men kalla mig Jenni. Jag är är 13 år och bor i en liten stad som heter Örnsköldsvik!♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen ♥

Kategorier ♥

Länkar ♥

e.l.f. Cosmetics Danmark


Ovido - Quiz & Flashcards