Hello Sydney~

Direktlänk till inlägg 11 april 2014

Hur det var i Prag... (Del 2) ♥

Av Jennifer Skopac - 11 april 2014 16:52

Vart var jag någon stans... jo.

Efter den Kinesiska Marknaden som vi var på, så gick vi till en riktigt fin och gammal bro.

Den var ganska stor och hade några stånd, där det fanns fina tavlor av konstnärer, och vissa nav dom målade av folk.

Kollade på en av dom som målade av... riktigt fina bilder ska jag säga.

Bron visade oss en fantastisk utsikt, av en del av Prag.

                 

Allt detta var då på bron, förutom den sista bilden sov var som starten på bron.


Vi gick dock inte hela bron, utan vi fick vända och gå tillbaka vid mitten typ, varför vet jag inte riktigt.


När vi hade gått av bron, så kollade vi på fler fina byggnader, byggnaderna var så sjukt fina ni anar inte ^^

               

 

     

Snacka om att dom hade jätte många fina gator också, och som ni ser på den övre bilden, så var det den bron vi var på :D

   

Det får nog bli en Del 3 också, Tänkte mig inte det, men det ,får det bli. kekeke ^^

Hoppas att ni hade en bra dag :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Skopac - 2 maj 2014 16:02

Helloo. Nu var det ett tag sen jag la upp ett inlägg, vilket beror på att jag har haft fullt upp med annat. Jag har nästan ingen ork att lägga upp ett inlägg, eftersom jag aldrig har något intressant att blogga om, så jag lägger upp när jag har t...

Av Jennifer Skopac - 17 april 2014 19:03

Nu tror ni kanske att jag köpte jätte mycket. Men som jag sa i förra inlägget så köpte jag inte så mycket, vilket betyder att det kanske bli ett kort inlägg.   Det första jag köpte var en tjock hoodie på den Kinesiska Marknaden.   Haha lol, ...

Av Jennifer Skopac - 15 april 2014 16:53

Det var ett tag sen jag gjorde andra delen. Men nu hade jag tänkt att göra det! Så sista dagen, vad gjorde jag då?   Man kan inte säga att jag gjorde mycket saker. Vi gick på en galleria som hette Palladium. Haha ja namnet på våran biograf i ...

Av Jennifer Skopac - 10 april 2014 17:25

Hur var det egentligen i Prag? Oj oj oj... var ska jag börja.   Prag var en fantastisk stad, med många fina gamla byggnader. Vi besökte dock inte hela Prag utan bara det så kallade  Gamla Stan. Vi var i Prag i cirka 4 dagar och 3 nätter, v...

Av Jennifer Skopac - 3 april 2014 16:49


Har ni någon gång varit i Tjeckien? Well, inte jag, så det blir min första gång nu till helgen! Vad finns det egentligen där? Vissa säger att det är bra shopping, så tummen upp om det är det!♥♥ Tjuvsökte på Tjeckiens shopping, ser...

Translate ♥

Presentation ♥


♥Jennifer♥

Hej, mitt namn är Jennifer. Men kalla mig Jenni. Jag är är 13 år och bor i en liten stad som heter Örnsköldsvik!♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen ♥

Kategorier ♥

Länkar ♥

e.l.f. Cosmetics Danmark


Ovido - Quiz & Flashcards