Hello Sydney~

Direktlänk till inlägg 30 mars 2014

Karate Läger ♥

Av Jennifer Skopac - 30 mars 2014 19:34

I helgen har jag varit upptagen varenda sekund. Bokstavligt talat.

Jag har nämligen varit på karate läger i helgen.

Fast det var ju ganska chill att vara tränare och slippa träna.. hehehhe.

Vi sovde över, och gissa, gissa vem jag fick besök av?

   

Saw.......

Märkte nu att det var ännu mer creep creep  när jag la upp den här eftersom det blev en större bild.

Hehehehhe.

Såklart att jag tog ner den, jag menar vem skulle vilja sova med Saw i rummet....


Men lägret var jätte kul, ser verkligen fram imot det nästa år.. om jag ens ska vara med då.

vilket jag inte tror men endå.

 

Hahahahah.

Hare bra!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Skopac - 2 maj 2014 16:02

Helloo. Nu var det ett tag sen jag la upp ett inlägg, vilket beror på att jag har haft fullt upp med annat. Jag har nästan ingen ork att lägga upp ett inlägg, eftersom jag aldrig har något intressant att blogga om, så jag lägger upp när jag har t...

Av Jennifer Skopac - 17 april 2014 19:03

Nu tror ni kanske att jag köpte jätte mycket. Men som jag sa i förra inlägget så köpte jag inte så mycket, vilket betyder att det kanske bli ett kort inlägg.   Det första jag köpte var en tjock hoodie på den Kinesiska Marknaden.   Haha lol, ...

Av Jennifer Skopac - 15 april 2014 16:53

Det var ett tag sen jag gjorde andra delen. Men nu hade jag tänkt att göra det! Så sista dagen, vad gjorde jag då?   Man kan inte säga att jag gjorde mycket saker. Vi gick på en galleria som hette Palladium. Haha ja namnet på våran biograf i ...

Av Jennifer Skopac - 11 april 2014 16:52

Vart var jag någon stans... jo. Efter den Kinesiska Marknaden som vi var på, så gick vi till en riktigt fin och gammal bro. Den var ganska stor och hade några stånd, där det fanns fina tavlor av konstnärer, och vissa nav dom målade av folk. Kol...

Av Jennifer Skopac - 10 april 2014 17:25

Hur var det egentligen i Prag? Oj oj oj... var ska jag börja.   Prag var en fantastisk stad, med många fina gamla byggnader. Vi besökte dock inte hela Prag utan bara det så kallade  Gamla Stan. Vi var i Prag i cirka 4 dagar och 3 nätter, v...

Translate ♥

Presentation ♥


♥Jennifer♥

Hej, mitt namn är Jennifer. Men kalla mig Jenni. Jag är är 13 år och bor i en liten stad som heter Örnsköldsvik!♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen ♥

Kategorier ♥

Länkar ♥

e.l.f. Cosmetics Danmark


Ovido - Quiz & Flashcards